3 هزار نفر از ساکنین روستاهای کرمانشاه رایگان درمان می‌شوند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمانشاه گفت: همزمان با روز پزشك سه هزار نفر از ساكنان  مناطق روستاهاي محروم استان تحت درمان رايگان جمعيت هلال احمر استان قرارخواهند گرفت.

عادل شفیعی اظهار کرد: همزمان با روزپزشك وگراميداشت هفته دولت، از اول تا سوم  شهريورماه براساس برنامه ريزيهاي صورت گرفته  بيش از سه هزار نفر از ساكنان مناطق روستاهاي محروم سطح استان ازخدمات بهداشتي درماني رايگان جمعيت هلال احمر استان بهره مند خواهند شد.

شفیعی گفت: در اين راستا بيش از 30 تيم درماني داوطلب متشكل از پزشك، پيراپزشك، كارشناس مامايي وپرستاري ومربيان آموزش هاي امدادي با حضور در روستاهاي ازقبل شناسايي شده نسبت به ارائه خدمات درماني اقدام خواهند کرد.

وی اظهار کرد: این تيم ها ضمن ارائه ويزيت و داروي رايگان وتشكيل انواع كلاسهاي آموزشي بهداشت فردي، بهداشت محيط، آموزش امداد و كمكهاي اوليه و... به گروه هاي آسيب پذيرمانند زنان باردار، كودكان وسالمندان نگاه ويژه تري خواهند داشت.

شفيعي اعزام كاروانهاي سلامت به مناطق محروم را ازجمله اقدامات محوري و داراي اهميت هلال احمر استان برشمرد گفت: پيش بيني شده با استفاده ازتوان پزشكان داوطلب جمعيت هلال احمر استان وجلب مساعدت ادارات همسو درزمينه ارتقاء سلامت، درنيمه  دوم سال1393بطورمتوسط هرپنج روز يك كاروان سلامت به روستاها ومناطق محروم استان اعزام شود.

برای مقابله با اعتیاد باید از ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده شود

استاندار کرمانشاه بر استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد درمبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و وظیفه دستگاه های اجرایی استان در مبارزه با این موضوع را مهم برشمرد.

ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بر پیگیری مجدانه و تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی در ریشه کنی اعتیاد تاکید و تلاش در این زمینه را امری انسانی و شرعی عنوان کرد.

رضایی افزود: تلاش هدفمند و برنامه ریزی شده برای مقابله با این پدیده شوم باید از سوی کمیته های ذیل شورا بصورت ویژه مورد پیگیری و رصد قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مدیریت استان کرمانشاه این آمادگی را دارد که در زمینه ایجاد شغل برای بهبودیافتگان از دام اعتیاد بیشترین اهتمام را بکار گیرد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همچنین استفاده از ظرفیت های مردمی و بسیج در خصوص ریشه کنی پدیده اعتیاد امری ضروری است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

وی همچنین مصون سازی جامعه از آسیب های اجتماعی و فرهنگی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از کانون مساجد  و ادارات ذیربط فرهنگی و اجتماعی بیشترین انتظار در این زمینه است.

امکان استفاده از تسهیلات بانکی جهت پیمانکاران مهیا شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه افزود: با عنایت به مفاد ماده 2 قانون الحاق موادی به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت با پیگیریهایی که دراین شرکت انجام گردید مقرر شد به منظور جلوگیری از تأخیر دراجرای طرحهای عمرانی وکمک به فعالیت پروژه های آبی دراستان وهمچنین تأمین بخشی از نیازهای مالی جهت تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای در دست اجراء با رعایت قوانین ومقررات مربوط نسبت به اخذ تسهیلات بانکی به نفع پیمانکاران طرف قرارداد با تضمین بازپرداخت اصل تسهیلات با نرخ سودبانکی حداکثرتا سقف نرخ سود اوراق مشارکت توسط دولت انجام گردد.

کیاست امیریان سپس ادامه داد چنانچه هریک از پیمانکاران طرف قرارداد این شرکت تمایل به تأمین مالی یا اخذ تسهیلات از بانک سینا را درقالب اعتبار اسنادی داشته باشند می توانند با هماهنگی با معاونت برنامه ریزی وبهبود مدیریت وارسال نامه اعلام تمایل اقدام به دریافت تسهیلات نمایند.

آغاز مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در کرمانشاه

رییس هیات ورزشهای ناشنوایان استان از برگزاری مسابقات پینگ‌پنگ قهرمانی بانوان ناشنوای کشور در کرمانشاه خبر داد.

کورش شاهرخی در این باره اظهارکرد: بیست و هشتمین دوره مسابقات پینگ پنگ قهرمانی بانوان ناشنوایان کشور به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات یازده تیم از استانهای آذربایجان غربی، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، زنجان، کردستان، کرمانشاه، کرمان، گیلان و هرمزگان با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شاهرخی تصریح کرد: این رقابت ها به صورت تیمی، انفرادی و دوبل زیر نظر فدراسیون ورزشهای ناشنوایان و با همکاری هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه برگزار می شود.

رییس هیات ورزشهای ناشنوایان استان کرمانشاه گفت: این مسابقات از روز گذشته آغاز شده و به مدت سه روز در محل خانه پینگ پنگ کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

13 پروژه در شهرستان دالاهو افتتاح می شود

لطف الله شهبازی تعداد طرح ها و پروژه های افتتاحی در هفته دولت در این شهرستان را 13 پروژه دانست و گفت: اعتبار هزینه شده برای عملیاتی شدن این طرح ها یازده میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.

فرماندار دالاهو با اشاره به اینکه شش طرح از این طرح ها در بخش کشاورزی و اشتغالزا بوده، گفت: اجرایی شدن این طرح ها اشتغالزایی برای 21 نفر را به همراه خواهد داشت.

به گفته شهبازی هفت پروژه عمرانی شامل پروژه های راه، طرح های هادی و برق رسانی نیز در ایام هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد که بهره برداری از جاده کمربندی شهرکرند، برق رسانی به یکی از روستاهای بخش گهواره و... از جمله این طرح ها می باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com